خاطرات کاغذی

دیا و کوتوله

«هاکلبری فین» پسر نوجوانی که زندگی اش در کنار ساحل و در فضای یک بشکه می گذشت چرا که به جهت بدنام بودن پدرش،مردم شهر او را از خود رانده و اجازه نمی دادند همبازی بچه هایشان باشد البته روحیه شاد ودل مهربان هاک، بچه ها را به طرف اوجذب می کرد و در این بین بهترین دوستش «تام سایر» بود.
کد خبر: ۱۴۱۹۸۴۱
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 20

بالاخره درپی ماجرایی یکی از زنان ثروتمند شهر سرپرستی او را قبول می کند اما زندگی تحت باید و نباید های زنی متمول با روحیه خودساخته هاک سازگار نبود بنابراین او شبانه سوار بر کلکی چوبی از طریق رودخانه می‌سی سی پی عازم جزیره متروک جاکسون شد. 

از طرفی برده سیاه پوستی به نام «جیم» متوجه می شود که می خواهند اورا بفروشند ، او هم به قصد فرار به جزیره جاکسون می‌رود. برخورد «هاک» و«جیم» به مرور دوستی عمیقی را بین آنها رقم می زند. تم اصلی این مجموعه کارتونی مبارزه با نژادپرستی بود. 

ماجراهای هاکلبری فین،(به انگلیسی: Adventures of Huckleberry Finn) محصول سال ۱۹۷۶ ژاپن به کارگردانی مشترک هیرویوشی میتسونوبو و تامئو کوهوناوا است.

سرگذشت هاکلبری فین از معروف‌ترین داستان‌های ادبیات جهان، از شاهکار‌های نویسنده معروف مارک تواین است که نخستین‌بار ‌سال 1884 در انگلستان به چاپ رسید. 


 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها